Wydawnictwo Inwestor Sp. z o.o.
ul. 30 stycznia 42
83-110 Tczew

Zobacz gpd24.pl

Gazeta Przemysłu Drzewnego to lider na rynku prasy branżowej skierowanej do przedsiębiorców przemysłu drzewnego. Ukazuje się nieprzerwanie od 21 lat. Co miesiąc „GPD” gości w większości firm z branży, a jej nakład to 20 tys. egzemplarzy. Liczba stałych prenumeratorów zbliża się do 12 tys., co stanowi 60% całego nakładu. Średnio w numerze ogłasza się ok. 400 przedsiębiorców zaopatrujących przemysł. Natomiast aktualnie w bazie wydawcy znajduje się ponad 64 tys. przedsiębiorstw aktywnie działających w branży, do których trafia „GPD”.

Historia tego miesięcznika zaczęła się w lutym 1997 r. To wówczas, na targach związanych z przemysłem drzewnym, w Katowicach ukazało się pierwsze wydanie gazety. Innowacyjnym podejściem było wtedy rozdawnictwo gazety wśród zwiedzających. Przełomem były kolejne targi, tym razem w Poznaniu. To tam tak naprawdę doszło do naszych pierwszych spotkań z branżą, a wielogodzinne rozmowy z klientami dały ogromną wiedzę na temat ich potrzeb i kolejny impuls do działania. I tak z roku na rok, systematycznie powiększało się grono reklamodawców, prenumeratorów, jak i zmieniał się layout gazety. Dzisiaj „Gazeta Przemysłu Drzewnego” jest najbardziej znanym miesięcznikiem w branży drzewnej i uważana jest za najbardziej opiniotwórczy i ceniony wśród branżowych miesięczników.

Od 2012 r. „GPD” ukazuje się w obecnej, nowoczesnej szacie graficznej i podzielona jest na sześć działów tematycznych: Z kraju, Ze świata, Ekonomia i rynek, Temat z bliska, Produkty i komponenty oraz Technika i technologia. Dzięki temu w czytelny i atrakcyjny sposób relacjonujemy to, co najbardziej istotne dla przemysłu drzewnego, podnosimy świadomość osób pracujących w branży na temat optymalizacji i organizacji produkcji, wykorzystania surowca, zastosowania efektywnych technologii, umiejętności planowania i zarządzania. W każdym numerze prezentujemy również fotorelacje i reportaże z najważniejszych wydarzeń branżowych. Uczestniczymy w targach i seminariach odbywających się w kraju, jak i na świecie, ale także bierzemy aktywny udział w lokalnych imprezach, konferencjach czy mniej formalnych spotkaniach, na których dyskutuje się i podejmuje istotne dla branży decyzje.

Trzon naszej redakcji stanowią dziennikarze o wieloletnim doświadczeniu i znajomości branży, jak również technolodzy drewna, którzy swoją wiedzę inżynierską przekazują w publikacjach na temat najnowszych technologii dostępnych na rynku. Z dużą dbałością o jakość artykułów planujemy każdy kolejny numer „GPD” po to, aby dostarczyć czytelnikom garść aktualnych i najważniejszych informacji mających wpływ na działalność przedsiębiorców.

Natomiast reklamy i ogłoszenia w „Gazecie Przemysłu Drzewnego” tworzą swoisty katalog firm zaopatrujących wielki przemysł, a także drobnych wytwórców w niezbędne materiały oraz maszyny i narzędzia wykorzystywane przy produkcji. Dzięki temu przekazywany zakres informacji jest jeszcze szerszy i pełniejszy.

Zobacz portaldrzewny.pl

Portal Drzewny – portal użytkowników drewna

CO CHCEMY OSIĄGNĄĆ?

Naszym celem jest:

  • Stworzenie bazy dostępnych na polskim rynku produktów drzewnych, materiałów drewnopochodnych, maszyn, technologii, narzędzi, komponentów, akcesoriów, które są wykorzystywane w budownictwie jak i wyposażeniu wnętrz przy produkcji i usługach.
  • Stworzenie bazy wiarygodnych usługodawców i producentów.
  • Stworzenie obiektywnego serwisu informacyjnego na temat użytkowania drewna oraz materiałów drewnopochodnych, technologii, produkcji, użytkowania produktów
  • Promocja drewna i materiałów drewnopochodnych, dobrego designu.

DLA KOGO PORTAL?

Użytkownicy portalu:

  • ARCHITEKCI
  • STOLARZE
  • KLIENCI INSTYTUCJONALNI
  • KLIENCI INDYWIDUALNI

Zobacz meblarstwo24.pl

Meblarstwo – Komponenty i Technologie to czasopismo skierowane głównie do producentów mebli i komponentów służących do ich wytworzenia. Tego, że stanowią oni silną i dynamicznie rozwijającą się gałąź polskiego przemysłu drzewnego, nie trzeba specjalnie udowadniać, gdyż wystarczy przypomnieć, iż Polska jest czwartym największym eksporterem mebli na świecie, zaraz po Chinach, Niemczech i Włoszech.

Pierwszy numer „Meblarstwa” ukazał się w styczniu 2001 roku i był naturalnym rozwinięciem tematyki, wydawanej od 1997 roku przez Wydawnictwo Inwestor, „Gazety Przemysłu Drzewnego”. Dziś nakład tego czasopisma to 12 tys. egzemplarzy.
Oprócz ciągle wzrastającej grupy prenumeratorów, „Meblarstwo” dociera także do wyselekcjonowanej grupy czytelników poprzez wysyłkę celową oraz rozdawnictwo na najważniejszych imprezach targowych w naszym kraju.
Tak jak rozwijało się meblarstwo w Polsce, tak też rozwijał się nasz miesięcznik, który w obecnej, atrakcyjnej szacie graficznej podzielony jest na działy: Kalejdoskop, Nowości rynkowe, Temat z bliska, Technologie oraz Relacje.

Miesięcznik przekazuje wiedzę o aktualnie panujących trendach we wzornictwie, prezentuje najnowsze technologie i informuje o ważnych wydarzeniach związanych z branżą meblarską. Pozwala również na zapoznanie się z bieżącą ofertą dostawców półfabrykatów, komponentów oraz akcesoriów wykorzystywanych do produkcji mebli – zarówno dotyczącą drewna i materiałów drewnopochodnych, jak i tkanin, tworzyw sztucznych, szkła czy metali.

W każdym numerze przygotowujemy „Temat z bliska”, w którym skupiamy się na konkretnej gałęzi produkcji meblarskiej, dostarczając w ten sposób kompleksową wiedzę o najnowszej ofercie akcesoriów, komponentów i technologii.
Ponadto w każdym wydaniu prezentujemy fotorelacje z najważniejszych wydarzeń branżowych oraz reportaże pokazujące od podszewki produkcję w dużych fabrykach mebli, jak i małych, ale równie ważnych zakładach stolarskich. Uczestniczymy w targach i seminariach odbywających się w kraju, jak i na świecie, ale także bierzemy aktywny udział w lokalnych imprezach, konferencjach czy mniej formalnych spotkaniach, na których dyskutuje się i podejmuje istotne dla branży decyzje.
Z kolei aby zapewnić maksymalną efektywność reklam, dział telemarketingu nieustannie sprawdza i weryfikuje naszą bazę wysyłkową, aby „Meblarstwo” docierało do przedsiębiorców aktywnie działających w przemyśle meblarskim.
Ponadto od 2008 roku, cztery razy w roku, wydajemy „Meblarstwo” ze specjalnym dodatkiem, którym jest biuletyn „Meble News” Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, organizacji skupiającej największych producentów mebli w naszym kraju.

Z tak kompleksową ofertą i rzetelnym podejściem do przekazywanych informacji, nasz miesięcznik jest ważnym i cenionym narzędziem komunikacji pomiędzy producentami, kooperantami, dostawcami oraz odbiorcami produkowanych w Polsce mebli.

Zobacz gpd24.pl

Gazeta Przemysłu Drzewnego to lider na rynku prasy branżowej skierowanej do przedsiębiorców przemysłu drzewnego. Ukazuje się nieprzerwanie od 21 lat. Co miesiąc „GPD” gości w większości firm z branży, a jej nakład to 20 tys. egzemplarzy. Liczba stałych prenumeratorów zbliża się do 12 tys., co stanowi 60% całego nakładu. Średnio w numerze ogłasza się ok. 400 przedsiębiorców zaopatrujących przemysł. Natomiast aktualnie w bazie wydawcy znajduje się ponad 64 tys. przedsiębiorstw aktywnie działających w branży, do których trafia „GPD”.

Historia tego miesięcznika zaczęła się w lutym 1997 r. To wówczas, na targach związanych z przemysłem drzewnym, w Katowicach ukazało się pierwsze wydanie gazety. Innowacyjnym podejściem było wtedy rozdawnictwo gazety wśród zwiedzających. Przełomem były kolejne targi, tym razem w Poznaniu. To tam tak naprawdę doszło do naszych pierwszych spotkań z branżą, a wielogodzinne rozmowy z klientami dały ogromną wiedzę na temat ich potrzeb i kolejny impuls do działania. I tak z roku na rok, systematycznie powiększało się grono reklamodawców, prenumeratorów, jak i zmieniał się layout gazety. Dzisiaj „Gazeta Przemysłu Drzewnego” jest najbardziej znanym miesięcznikiem w branży drzewnej i uważana jest za najbardziej opiniotwórczy i ceniony wśród branżowych miesięczników.

Od 2012 r. „GPD” ukazuje się w obecnej, nowoczesnej szacie graficznej i podzielona jest na sześć działów tematycznych: Z kraju, Ze świata, Ekonomia i rynek, Temat z bliska, Produkty i komponenty oraz Technika i technologia. Dzięki temu w czytelny i atrakcyjny sposób relacjonujemy to, co najbardziej istotne dla przemysłu drzewnego, podnosimy świadomość osób pracujących w branży na temat optymalizacji i organizacji produkcji, wykorzystania surowca, zastosowania efektywnych technologii, umiejętności planowania i zarządzania. W każdym numerze prezentujemy również fotorelacje i reportaże z najważniejszych wydarzeń branżowych. Uczestniczymy w targach i seminariach odbywających się w kraju, jak i na świecie, ale także bierzemy aktywny udział w lokalnych imprezach, konferencjach czy mniej formalnych spotkaniach, na których dyskutuje się i podejmuje istotne dla branży decyzje.

Trzon naszej redakcji stanowią dziennikarze o wieloletnim doświadczeniu i znajomości branży, jak również technolodzy drewna, którzy swoją wiedzę inżynierską przekazują w publikacjach na temat najnowszych technologii dostępnych na rynku. Z dużą dbałością o jakość artykułów planujemy każdy kolejny numer „GPD” po to, aby dostarczyć czytelnikom garść aktualnych i najważniejszych informacji mających wpływ na działalność przedsiębiorców.

Natomiast reklamy i ogłoszenia w „Gazecie Przemysłu Drzewnego” tworzą swoisty katalog firm zaopatrujących wielki przemysł, a także drobnych wytwórców w niezbędne materiały oraz maszyny i narzędzia wykorzystywane przy produkcji. Dzięki temu przekazywany zakres informacji jest jeszcze szerszy i pełniejszy.

Zobacz portaldrzewny.pl

Portal Drzewny – portal użytkowników drewna

CO CHCEMY OSIĄGNĄĆ?

Naszym celem jest:

  • Stworzenie bazy dostępnych na polskim rynku produktów drzewnych, materiałów drewnopochodnych, maszyn, technologii, narzędzi, komponentów, akcesoriów, które są wykorzystywane w budownictwie jak i wyposażeniu wnętrz przy produkcji i usługach.
  • Stworzenie bazy wiarygodnych usługodawców i producentów.
  • Stworzenie obiektywnego serwisu informacyjnego na temat użytkowania drewna oraz materiałów drewnopochodnych, technologii, produkcji, użytkowania produktów
  • Promocja drewna i materiałów drewnopochodnych, dobrego designu.

DLA KOGO PORTAL?

Użytkownicy portalu:

  • ARCHITEKCI
  • STOLARZE
  • KLIENCI INSTYTUCJONALNI
  • KLIENCI INDYWIDUALNI

Zobacz meblarstwo24.pl

Meblarstwo – Komponenty i Technologie to czasopismo skierowane głównie do producentów mebli i komponentów służących do ich wytworzenia. Tego, że stanowią oni silną i dynamicznie rozwijającą się gałąź polskiego przemysłu drzewnego, nie trzeba specjalnie udowadniać, gdyż wystarczy przypomnieć, iż Polska jest czwartym największym eksporterem mebli na świecie, zaraz po Chinach, Niemczech i Włoszech.

Pierwszy numer „Meblarstwa” ukazał się w styczniu 2001 roku i był naturalnym rozwinięciem tematyki, wydawanej od 1997 roku przez Wydawnictwo Inwestor, „Gazety Przemysłu Drzewnego”. Dziś nakład tego czasopisma to 12 tys. egzemplarzy.
Oprócz ciągle wzrastającej grupy prenumeratorów, „Meblarstwo” dociera także do wyselekcjonowanej grupy czytelników poprzez wysyłkę celową oraz rozdawnictwo na najważniejszych imprezach targowych w naszym kraju.
Tak jak rozwijało się meblarstwo w Polsce, tak też rozwijał się nasz miesięcznik, który w obecnej, atrakcyjnej szacie graficznej podzielony jest na działy: Kalejdoskop, Nowości rynkowe, Temat z bliska, Technologie oraz Relacje.

Miesięcznik przekazuje wiedzę o aktualnie panujących trendach we wzornictwie, prezentuje najnowsze technologie i informuje o ważnych wydarzeniach związanych z branżą meblarską. Pozwala również na zapoznanie się z bieżącą ofertą dostawców półfabrykatów, komponentów oraz akcesoriów wykorzystywanych do produkcji mebli – zarówno dotyczącą drewna i materiałów drewnopochodnych, jak i tkanin, tworzyw sztucznych, szkła czy metali.

W każdym numerze przygotowujemy „Temat z bliska”, w którym skupiamy się na konkretnej gałęzi produkcji meblarskiej, dostarczając w ten sposób kompleksową wiedzę o najnowszej ofercie akcesoriów, komponentów i technologii.
Ponadto w każdym wydaniu prezentujemy fotorelacje z najważniejszych wydarzeń branżowych oraz reportaże pokazujące od podszewki produkcję w dużych fabrykach mebli, jak i małych, ale równie ważnych zakładach stolarskich. Uczestniczymy w targach i seminariach odbywających się w kraju, jak i na świecie, ale także bierzemy aktywny udział w lokalnych imprezach, konferencjach czy mniej formalnych spotkaniach, na których dyskutuje się i podejmuje istotne dla branży decyzje.
Z kolei aby zapewnić maksymalną efektywność reklam, dział telemarketingu nieustannie sprawdza i weryfikuje naszą bazę wysyłkową, aby „Meblarstwo” docierało do przedsiębiorców aktywnie działających w przemyśle meblarskim.
Ponadto od 2008 roku, cztery razy w roku, wydajemy „Meblarstwo” ze specjalnym dodatkiem, którym jest biuletyn „Meble News” Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, organizacji skupiającej największych producentów mebli w naszym kraju.

Z tak kompleksową ofertą i rzetelnym podejściem do przekazywanych informacji, nasz miesięcznik jest ważnym i cenionym narzędziem komunikacji pomiędzy producentami, kooperantami, dostawcami oraz odbiorcami produkowanych w Polsce mebli.